نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رسمی : مارتین کاسرس از تیم یوونتوس جدا شد

رسمی : مارتین کاسرس از تیم یوونتوس جدا شد

دقایقی پیش باشگاه یوونتوس ایتالیا اعلام کرد که دوران حضور مارتین کاسرس بازیکن اروگوئه ای در این تیم به پایان رسیده است و وی می تواند تیم بعدی خود را مشخص کند.

 

باشگاه یوونتوس در این رابطه نوشت:

 

حالا در انتهای دوره ی دوم حضورش با پیراهن یووه ، مدافع اروگوئه ای یوونتوس تا ابد به خاطر حضور در جمع 8 نفری که در تمام پنج اسکودتوی پیاپی تاریخی یوونتوس بوده اند به یاد آورده خواهد شد ، به علاوه ی اینها او 3 قهرمانی سوپرکاپ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا هم با بووه به دست آورده بود.اگرچه حضور او در فصل آخرش در تورین به خاطر مصدومیت های طولانی در اکتبر و فوریه به 449 دقیقه محدود میشد ، اما مارتین عزیز به خاطر خدمات درخشانش به پیراهن راه راه مشهور ما چه در میان هواداران و چه بازیکنان با عشق یاد خواهد شد.قهرمانی این فصل سری آ‌ ، 5ـمین قهرمانی او بود ، تیمی که بعد از خوشامدگویی به مدافع چندپسته اش هرگز به عقب نگاه نکرد ، این دستاورد برای بازیکنی که در طول دوران حرفه ایش بی نهایت موفق بوده ، قابل توجه است.تمام کسانی که به باشگاه فوتبال یوونتوس مربوط هستند ، از مارتین به خاطر تلاش هایش در این 5 سال تاریخ سازی تشکر کرده و برای او بهترین آرزوها را دارند.


مارتین در ابتدا خیلی زود توانست خود را با فوتبال ایتالیا هماهنگ کند، او که از ابتدا به پست دفاع علاقه زیادی داشت فوتبال حرفه خود را از تیم دفنسوراسپورتینگ شروع کرد، در دو فصلی که همراه این تیم که تیم شهر محل تولدش بود، تواست در 26 بازی حضور یابد و 4 گل به ثمر برساند. وی در حالی که تنها 19 سال داشت به عنوان کاپیتان این تیم معرفی شد. بعد از دو فصل راهی تیم رسترتیو یولا شد و در سی و چهار بازی این تیم حضور داشت و توانست دو گل برای این تیم به ثمر برساند. در فصل 2008 به تیم بارسلونا پیوست و پس از 13 بازی در پایان فصل به تیم یوونتوس آمد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: